ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ 2 για την ολοκλήρωση της εγγραφής των πρωτοετών 2024-25 ξεκινά μετά την αποστολή των καταστάσεων των εγγεγραμμένων φοιτητών από το ΥΠΑΙΘΑ. Θα αναρτηθεί σχετική ανακοίνωση στα site των Γραμματειών.
Μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και αφού το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων & Αθλητισμού αποστείλει στη γραμματεία των Τμημάτων τον κατάλογο των εγγεγραμμένων φοιτητών/τριών, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Τμήματος επιτυχίας σας, προκειμένου να ενημερωθείτε για τα δικαιολογητικά που πρέπει να υποβάλετε.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Αγαπητοί νεοεισερχόμενοι φοιτητές και φοιτήτριες,
Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής σας στο Παν/μιο Αθηνών στο Ακαδημαϊκό Έτος 2024-2025 θα σας σταλεί ενημέρωση μέσω SMS και email στα στοιχεία που δηλώσατε στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας. Το μήνυμα θα περιλαμβάνει τον Αριθμό Μητρώου σας και τη σελίδα στην οποία θα μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες. Ο Αριθμός Εγγραφής που θα σας ζητηθεί είναι τα τελευταία 5ψηφία του Αριθμού Μητρώου σας.
Όταν λάβετε την ενημέρωση θα πρέπει να επισκεφτείτε τη σελίδα https://webadm.uoa.gr/ και να υποβάλλετε Αίτηση Νέου Λογαριασμού ως Προπτυχιακός Φοιτητής. Με τον τρόπο αυτό θα αποκτήσετε ηλεκτρονικό λογαριασμό στο Παν/μιο και δικαίωμα πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Παν/μιου (https://www.uoa.gr/foitites/ilektronikes_ypiresies/).
Σχετικά με τα έγγραφα/δικαιολογητικά που μπορεί να χρειάζεται η Γραμματεία του Τμήματός σας ή της Σχολής σας μπορείτε να ενημερώνεστε από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες των Τμημάτων/Σχολών (https://www.uoa.gr/scholes_kai_tmimata/).
Πανεπιστήμιο Πατρών
Διαδικασία εγγραφής
Για την είσοδο στην εφαρμογή eggrafes.upatras.gr απαιτείται η ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω της συμπλήρωσης των παρακάτω στοιχείων:
Κωδ. Υποψηφίου (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
Πατρώνυμο (συμπληρώνεται υποχρεωτικά)
Το πεδίο κωδικός υποψηφίου είναι απαραίτητο για την ταυτοποίηση. Για την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης απαιτείται επιπλέον η ορθή καταχώρηση του Πατρωνύμου (ΚΕΦΑΛΑΙΑ) π.χ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (όχι το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ).
Μετά την είσοδο, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υπόλοιπα στοιχεία που ζητούνται (με κεφαλαία γράμματα χωρίς τόνους) και να αναρτήσετε αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:
Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας
Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR)
Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου διαβατηρίου.
Ο ΑΜΚΑ και ο 8/ψήφιος κωδικός εξετάσεων υποψηφίου πρέπει να είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την εισαγωγή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως (χωρίς φυσική παρουσία) μέσω της Γραμματείας του Τμήματος εισαγωγής.
Για τεχνική υποστήριξη κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της εγγραφής σας μπορείτε να επικοινωνείτε τις ώρες 09.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-969018 και 2610-969671 όλες τις εργάσιμες ημέρες κατά το διάστημα εγγραφών.
Βήμα 3:
Αποστολή κωδικών πρόσβασης ιδρυματικού λογαριασμού
Ημερομηνία: Μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου βήματος και σχετικών ελέγχων από τη Γραμματεία
Οι κωδικοί στέλνονται ηλεκτρονικά και δεν απαιτείται φυσική παρουσία
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σε συνέχεια του βήματος 1, μετά την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής «αίτησης εγγραφής» μέσω της ειδικής εφαρμογής του ΥΠΑΙΘΑ, θα πρέπει να αποστείλετε την αίτηση σας στο Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης που έχετε επιτύχει, μαζί με την αστυνομική ταυτότητα σας κ.α., σε πλατφόρμα καταχώρησης αιτήσεων για πρωτοετείς φοιτητές προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας.
Για τα ακόλουθα Τμήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης η πλατφόρμα καταχώρησης των αιτήσεων είναι: https://eservices.uoc.gr/
Φιλολογίας, Ιστορίας & Αρχαιολογίας, Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Κοινωνιολογίας, Πολιτικής Επιστήμης, Ψυχολογίας, Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών-Μαθηματικών, Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών-Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, Χημείας, Βιολογίας, Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών, Ιατρική Σχολή
Για τα Τμήματα που ακολουθούν, οδηγίες για τον τρόπο αποστολής των επιπλέον δικαιολογητικών θα βρείτε στην ιστοσελίδα τους: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Οικονομικών Επιστημών, Επιστήμης Υπολογιστών, Φυσικής
Η Γραμματεία αφού θα λάβει την αίτηση εγγραφής σας με τα επισυναπτόμενα έγγραφα και μετά τον σχετικό έλεγχο, θα σας αποστείλει τους κωδικούς, βεβαίωση εγγραφής και γενικές οδηγίες, στο email που έχετε δηλώσει.
Ενεργοποίηση λογαριασμού φοιτητή/τριας
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφή σας στο Τμήμα επιτυχίας σας, θα λάβετε ηλεκτρονικά από την Γραμματεία του Τμήματος έντυπο με τους κωδικούς σας και «οδηγίες ενεργοποίησης λογαριασμού». Η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας γίνεται στο σύνδεσμο: https://myaccount.uoc.gr
Τα στοιχεία του λογαριασμού σας θα σας επιτρέψουν στη συνέχεια την πρόσβαση σε σημαντικές κεντρικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως, μεταξύ άλλων, στην Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (πάσο), στις Υπηρεσίες της Φοιτητικής Μέριμνας (αίτηση για σίτιση/στέγαση), στον ΕΥΔΟΞΟ (δωρεάν συγγράμματα), στο eduportal (μαθήματα φοιτητή), στα υπολογιστικά συστήματα, στο ασύρματο δίκτυο, στο ιδρυματικό σας email και σε πολλές άλλες υπηρεσίες.
Έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (πάσο)
Μετά την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, μπορείτε να προχωρήσετε στην έκδοση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στον ιστότοπο «Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας» (http://academicid.minedu.gov.gr/).
Για τη σύνδεσή σας χρησιμοποιείστε:
Ως username: το ακαδημαϊκό σας email
Ως password: αυτό που ορίσατε κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας
Η ακαδημαϊκή Ταυτότητα χρησιμοποιείται και ως δελτίο μειωμένου φοιτητικού εισιτηρίου (πάσο).
Προσοχή!!!
Α.Μ. εννοείται ο τετραψήφιος Αριθμός Μητρώου φοιτητή που λάβατε από τη γραμματεία με τα «αρχικά Τμήματος επιτυχίας»: phil, fks, ia, ptde, ptpe, econ, pol, soc, psy, csd, tem, math, bio, ph, chem, mst, med.
Η Δ/νση κατοικίας που θα συμπληρώσετε πρέπει να είναι εκείνη της πατρικής οικογένειας. Εξαιρούνται οι Κύπριοι φοιτητές που συμπληρώνουν την Δνση της προσωρινής κατοικίας.
Η φωτογραφία που θα εισάγετε ψηφιακά θα πρέπει να είναι τύπου ταυτότητας (κοντινή μόνο πρόσωπο).
ΔΠΘ
Μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και αφού το Υπουργείο Παιδείας Θρησκευμάτων & Αθλητισμού αποστείλει στη γραμματεία των Τμημάτων τον κατάλογο των εγγεγραμμένων φοιτητών/τριών, θα πρέπει να επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Τμήματος επιτυχίας σας, προκειμένου να ενημερωθείτε για τα δικαιολογητικά που πρέπει να υποβάλετε ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας: https://register.duth.gr για τη συμπλήρωση - επικαιροποίηση των προσωπικών σας στοιχείων για την εγγραφή στα πληροφοριακά συστήματα του Πανεπιστημίου και την έκδοση Ιδρυματικού λογαριασμού. Η σχετική ανακοίνωση για την υποβολή εκδίδεται από το ΔΠΘ και ανακοινώνεται στις ιστοσελίδες των Τμημάτων αλλά και στην ιστοσελίδα για τις ψηφιακές υπηρεσίες για τους/τις πρωτοετείς https://welcome.duth.gr/ Πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθείτε συχνά τις ανακοινώσεις του Πανεπιστημίου και του Τμήματός σας, προκειμένου να ενημερώνεστε για όλα τα θέματα που σας αφορούν
ΓΠΑ
Θα αναρτηθεί σχετική ανακοίνωση στο site της Γραμματείας. Συνιστούμε την καθημερινή παρακολούθηση των ανακοινώσεων της Γραμματείας μέσω του σχετικού site.
Επίσης σας συνιστούμε για την ταχύτερη ολοκλήρωση της εγγραφή σας να έχετε έτοιμα τα παρακάτω αρχεία:
Αίτηση Εγγραφής Επιτυχόντων 2024 (αρχείο pdf, την αντλείτε από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείαςhttps://eregister.it.minedu.gov.gr/app/login)
Σαρωμένο (“σκαναρισμένο”) αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας και τις δύο(2) όψεις ή διαβατηρίου (αρχείο pdf).
Ψηφιακή φωτογραφία τύπου ¨αστυνομικής ταυτότητας¨ (αρχείο jpg)**
Οδηγίες για τη φωτογραφία
Προτιμήστε να ανεβάσετε τη φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσετε για τη φοιτητική ταυτότητα - πάσο.
Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι πρόσφατη, έγχρωμη, καθαρή και να απεικονίζει ευκρινώς ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ σας. Αποφύγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από σαρωτή (scanner), εκτός αν είναι καλής ποιότητας.
Για να γίνει δεκτή μία φωτογραφία από το σύστημα θα πρέπει να έχει διαστάσεις τουλάχιστον 300 Χ 360 pixels, να είναι τύπου jpg και το μέγεθος της να μην υπερβαίνει τα 500 Kbytes.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Ενημερώνουμε τους πρωτοετείς φοιτητές των κατηγοριών ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και 10%, οι οποίοι ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή τους μέσω της εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (eregister.it.minedu.gov.gr), ότι ΠΡΕΠΕΙ, από σήμερα Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου έως και την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024 να εισέλθουν στην Υπηρεσία Ολοκλήρωσης Εγγραφής - Ταυτοποίησης Πρωτοετών Φοιτητών κατηγοριών (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, 10%) εισάγοντας ως Κωδικό Χρήστη τον 8-ψήφιο Κωδικό Εξετάσεων και Συνθηματικό τον αριθμό ΑΜΚΑ.
Μετά την είσοδό σας στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να αναρτήσετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:
Αίτηση εγγραφής επιτυχόντων 2024 (αρχείο pdf από την εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων https://eregister.it.minedu.gov.gr)
Σκαναρισμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου (αρχείο pdf, σε μία σελίδα και οι δύο όψεις)
Ψηφιακή έγχρωμη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (αρχείο jpg ή png ή jpeg)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Προτιμήστε να ανεβάσετε τη φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσετε για τη φοιτητική ταυτότητα - πάσο. Η φωτογραφία θα πρέπει να είναι πρόσφατη, έγχρωμη, καθαρή και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας. Αποφύγετε να ανεβάσετε φωτογραφία από σαρωτή εκτός αν είναι καλής ποιότητας. Για να γίνει δεκτή μια φωτογραφία από το σύστημα θα πρέπει να έχει διαστάσεις 300x360 pixels, να είναι τύπου jpg ή png ή jpeg και το μέγεθος να μην υπερβαίνει τα 100 KB. |
Οι πρωτοετείς φοιτητές θα ενημερωθούν και θα λάβουν οδηγίες για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού τους για την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (Ηλεκτρονική Γραμματεία, e-class, email, Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα κ.λπ.) με ανακοίνωση στην κεντρική σελίδα του Πανεπιστημίου.
Πληροφορίες για σίτιση, στέγαση, γυμναστική, ξένες γλώσσες, πολιτιστικές δραστηριότητες, υποτροφίες, οικονομικές ενισχύσεις μπορείτε να βρείτε στη Φοιτητική Λέσχη του ΟΠΑ στη σελίδα https://lesxi.aueb.gr/
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Σε περίπτωση που δεν ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική εγγραφή για οιονδήποτε λόγο, η εγγραφή πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης και των παραπάνω δικαιολογητικών απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) είτε με ταχυδρομική αποστολή, εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.»
Comments